Menu

poniedziałek, 1 lipca 2013

Dolny Śląsk, to nie tylko Wrocław.

 Dolny Śląsk, to region z którym związany jestem od dzieciństwa i chciałbym podzielić się z Wami  głównie zdjęciami, ale i spostrzeżeniami i informacjami jakie posiadam na jego temat ze źródeł oficjalnych i nieoficjalnych, takich przekazanych mi w luźnej rozmowie, ale nie jednokrotnie więcej mówiących o ich historii, niż przewodniki i encyklopedie.


 Na wycieczkę oczywiście zabieramy aparat, bo jak podają mądre źródła, większość informacji dociera do człowieka poprzez wzrok, który jest naszym głównym zmysłem .

 Ogólnie przyjęło się, że Dolny Śląsk to Wrocław, ale ja spróbuję pokazać Wam, że nie tylko. Ogromna ilość miejscowości, wsi i miasteczek ma równie burzliwą i niesamowitą historię, ale przeważnie omijają je wszelkie oficjalne informacje, a ich tajemnice zna niewielka grupa pasjonatów, lub zawodowców.
 Ja oczywiście jestem tym pierwszym, ale spróbuję przybliżyć Wam te bardziej i mniej ciekawe miejsca, ponieważ zabytki są w różnym, niejednokrotnie agonalnym stanie i może to ostatnia chwila, żeby je utrwalić na fotografii i zachować od zapomnienia.

 Zdaję sobie sprawę, że moje zdjęcia nie są idealne pod względem technicznym, ponieważ jestem amatorem fotografii i bardziej dokumentalistą niż artystą, ale postaram się, żeby moje relacje nie były nudne i przynajmniej trochę Was zaciekawiły i skłoniły do refleksji.

 Oczywiście zapraszam wszystkich do komentowania zdjęć i dzielenia się swoimi, może nieznanymi nikomu informacjami na prezentowane tematy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania, chętnie poczytam wasze opinie o blogu, co można zmienić, co dodać, co usunąć.
Możesz skorzystać z konta "ANONIMOWY" - bez zobowiązań.

Proszę również o to, aby nie pisać na temat właścicieli obiektów, ponieważ nie wszystkim się to podoba i miewam w związku z tym nieprzyjemności.

Piszcie też, co chcielibyście zobaczyć .. postaram się pokazać Wam te miejsca.

okna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...