Menu

niedziela, 18 sierpnia 2019

Tłumaczenie.

 Dość długo nic nie pokazywałem, ale jestem po poważnej chorobie i mam problem z pisaniem i oczywiście z podróżowaniem. Dlatego przepraszam wszystkich ciekawych historii i tego co po niej pozostało.
 Nie mniej jednak mam sporo zdjęć archiwalnych, zrobionych przed chorobą, a moja żona zgodziła się pomóc mi w zredagowaniu opisu do zdjęć.
 Z nowości mam trochę zdjęć z miejscowości sanatoryjnych z uwagi na moją sytuację zdrowotną bywałem właśnie w takich miejscach jak Szczawno Zdrój, Duszniki, Kudowa, Polanica.
 Spróbujemy (wraz z żoną) pokazać Wam coś ciekawego w najbliższym czasie.

Pozdrawiam wszystkich. 

6 komentarzy:

  1. Przede wszystkim życzę powrotu do zdrowia, to jest najważniejsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że znowu jesteś. Wszystkiego dobrego, zdrowiej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie do końca, ale też się cieszę i dziękuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Cieszę się że wróciłeś,martwiłam się o Ciebie.Zdrówka i jeszcze raz zdrówka,pozdrawiam serdecznie z Lubania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Też się cieszę, chociaż jak pisałem trochę problemów zostało, ale życie już takie jest, że czasem trzeba upaść, żeby docenić umiejętność chodzenia.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Zapraszam do komentowania, chętnie poczytam wasze opinie o blogu, co można zmienić, co dodać, co usunąć.
Możesz skorzystać z konta "ANONIMOWY" - bez zobowiązań.

Proszę również o to, aby nie pisać na temat właścicieli obiektów, ponieważ nie wszystkim się to podoba i miewam w związku z tym nieprzyjemności.

Piszcie też, co chcielibyście zobaczyć .. postaram się pokazać Wam te miejsca.

okna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...