Menu

czwartek, 18 lipca 2013

WPROWADZENIE.

Muszę napisać w jaki sposób podzieliłem spis treści, bo mój tok myślenia nie zawsze bywa jasny dla innych ;).

Chcę tylko wyjaśnić, że zdjęcia, które pokazuję, to tylko niewielka część wybranych kadrów, więc jeśli coś Was szczególnie zainteresuje, a będę miał w swoich zbiorach, to z chęcią dokleję.

Miejscowości, które razem odwiedziliśmy - jest to spis wszystkich miejsc i miejscowości, które odwiedziłem i wkleiłem jakieś ich zdjęcia.

Miasta, które mają więcej ciekawych miejsc - umieściłem w pasku menu pod tytułem "DOLNY ŚLĄSK, TO NIE TYLKO WROCŁAW"

Zabytki - tą część podzieliłem na działy, które wydają mi się najbardziej trafne jeśli chodzi o ich atrakcyjność.
Stąd można wyszukać wszystkie ciekawe miejsca, które odwiedzaliśmy w poszczególnych miastach.

ZGODNIE Z SUGESTIĄ CZYTELNIKÓW POSTANOWIŁEM PRZY KAŻDYM TYTULE WPISYWAĆ WSPÓŁRZĘDNE NA GPS CO MOŻE WAM UŁATWIĆ ZNALEZIENIE MIEJSCOWOŚCI W TRAKCIE WYCIECZEK.

OZNACZENIA KOLORÓW NA MAPIE, KTÓRA ZNAJDUJE SIĘ NA PASKU MENU :

ŻÓŁTY                         -  Pałace i Dworki, Ciekawe Budynki/Kamienice,

CZERWONY                -  Kościoły, Kościółki, Kapliczki,

NIEBIESKI                  -  Zamki, Ruiny Zamków, Twierdze, Warownie, Fortyfikacje.

ZIELONY                     -  Spacery po Miastach, Części Miast, Piękne Widoki,

FIOLETOWY               - Ciekawe Wydarzenia, Imprezy, Miejsca Warte Zobaczenia.

PURPUROWY              - Klasztory, Zabudowania po Klasztorne.

BRĄZOWY                    - Obeliski, Rzeźby, Kolumny, Ciekawe Obiekty Świeckie, Dworce,                                                    Ratusze.                                                                                                                                    

Obiekty można wyszukiwać na dwa sposoby :
 Znając położenie, można wyszukać go na mapie, lub  znając jego nazwę według listy miejscowości.

Na mapie są zaznaczone krótkie informacje na temat obiektu/miejsca, a pod nimi znajduje się link odsyłający nas do dłuższego opisu i zdjęć z nim związanych.

Niestety na tą chwilę nie można zrobić odsyłacza z tekstu, ponieważ mapy są w fazie prób i taka funkcja nie jest przewidziana.

Na pasku menu umieściłem moje rodzinne miasto, czyli Legnicę, ponieważ mam tyle zdjęć pokazujących jej walory turystyczne, że nie udałoby mi się odpowiednio rozpisać tego w menu bocznym.

Mam nadzieję, że mój tok myślenia jest dla Was czytelny i ułatwi Wam oglądanie moich wycieczek. Jeśli macie jakieś sugestie, czy propozycje z chęcią się dostosuję.

1 komentarz:

  1. zapraszam na stronę https://www.facebook.com/wies.piszkowice - zdjęcia Zamku w Piszkowicach

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, chętnie poczytam wasze opinie o blogu, co można zmienić, co dodać, co usunąć.
Możesz skorzystać z konta "ANONIMOWY" - bez zobowiązań.

Proszę również o to, aby nie pisać na temat właścicieli obiektów, ponieważ nie wszystkim się to podoba i miewam w związku z tym nieprzyjemności.

Piszcie też, co chcielibyście zobaczyć .. postaram się pokazać Wam te miejsca.

okna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...