Menu

sobota, 29 marca 2014

JAROSTÓW - Dwór w Powiecie Średzkim. (GPS - 51.0754 / 16.4704)

 Jarostów jest, to wieś w powiecie średzkim, na południe od stolicy powiatu.
Wieś znana jest głównie z wypadku śmigłowca ratunkowego, który leciał do kolizji na autostradzie 17.02.2009 r. Zginęły wówczas dwie osoby.

 Niestety o samym dworze nie udało mi się nic znaleźć, ale i tak Wam pokarzę zdjęcia, bo przecież po to utworzyłem tego bloga ;).
 Został on wybudowany prawdopodobnie pod koniec XIX w. ale to tylko moje domniemanie.

 Widok od strony południowej.


 I od północy gdzie znajduje się niewielki park.


2 komentarze:

  1. Miejsce dla mnie nieznajome ,podziwiam Twój zapał w docieraniu do takich miejsc .Obiekty położone przy szlakach turystycznych są częściej odwiedzane , gdyby tak troszkę "dopieścić " ten obiekt to mogłoby być cacko .Był czas że miałam problem w publikowaniu komentarzy na Twoim turystycznym blogu ale już jest okey ale nie wiem czemu były poprzednie problemy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciszę się, że "powróciłaś" ;). Zawsze miło mi czytać Twoje komentarze, a co do problemów, to być może była to wina Googla, ale teraz udało mi się zmienić tak, że nawet nie zalogowane osoby mogą komentować.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania, chętnie poczytam wasze opinie o blogu, co można zmienić, co dodać, co usunąć.
Możesz skorzystać z konta "ANONIMOWY" - bez zobowiązań.

Proszę również o to, aby nie pisać na temat właścicieli obiektów, ponieważ nie wszystkim się to podoba i miewam w związku z tym nieprzyjemności.

Piszcie też, co chcielibyście zobaczyć .. postaram się pokazać Wam te miejsca.

okna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...